loading...
بروز دانلود|آموزشی،دانلود و تفریحی
admin بازدید : 558 سه شنبه 1391/01/15 نظرات (0)

http://up98.org/upload/server1/02/g/ih4wvjehtbksq7kk5ub2.jpg

نام مستند: فقر و فحشا
کارگردان: مسعود ده نمکی
کیفیت: خوب – VCD
فرمت ویدیو: MP4
حجم: 587 مگابایت
مدت زمان: 97 دقیقه
تاریخ انتشار : 1382

خلاصه: مستند فقر و فحشا اولین ساخته مسعود ده نمکی می باشد. این فیلم در زمان خود (ریاست جمهوری سید محمد خاتمی) توقیف اما میلیون ها بار از طریق اینترنت دانلود شده است. در این فیلم کارگردان با مصاحبه با دختران جوان و زنانی که به خاطر فقر و بیکاری و برای امرار معاش دست به تن فروشی زده اند سعی می کند این معزل اجتماعی را نقد و بررسی کند. بدون شک فیلم مستند فقر و فحشا را می توان جنجالی ترین و بحث برانگیزترین فیلم مستند تاریخ سینمای ایران دانست.هم اکنون میتوانید این مستند را از سایت بروز دانلود در ادامه مطلب دریافت کنید.

admin بازدید : 536 چهارشنبه 1390/12/10 نظرات (0)

http://broozdl.persiangig.com/2012-academy-awards-oscar-poster.jpg

جایزه آکادمی (به انگلیسی: Academy Award) که به‌طور غیررسمی اسکار (Oscar) می‌نامند؛ جایزه‌ای است که هر ساله توسط آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک (AMPAS) به بهترین آثار صنعت سینما اهدا می‌شود. این مراسم یکی از شاخص‌ترین مراسم‌های اهدای جوایز در جهان است و ساله در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به‌صورت زنده پخش می‌شود. همچنین در بخش رسانه، قدیمی‌ترین مراسم اهدای جوایز به شمار رفته و جوایزی نظیر جایزه گرمی (برای موسیقی)، جایزه امی (برای تلویزیون) و جایزه تونی (برای تئاتر) پس از آن شکل گرفتند. آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک توسط لوئیز بی. مایر مدیر استودیوی متروگلدوین مایر ایجاد شد. جوایز اصلی در یک جشن که مستقیما از تلویزیون پخش می‌شود، اغلب در ماه مارس بعد از سال مربوطه و ۶ هفته پس ار اعلام اسامی نامزدین اعطا می‌شوند. این جشن بسیار مجلل و با شکوه است و تمامی مدعوین بر روی فرشی قرمز رنگ که توسط برجسته‌ترین طراحان مدروز آماده شده راه می‌روند. بر اساس.....

admin بازدید : 418 جمعه 1390/12/05 نظرات (1)

http://broozdl.persiangig.com/image/Discovery%20Channel%20The%20Beauty%20of%20Snakes%20%5Bwww-broozdl-ir%5D.jpg

ژانر : مستند

حجم : ۵۱۰ مگابایت

کیفیت : DVDRip ، AVI

زبان : انگلیسی

خلاصه داستان : The Beauty of Snakes یک مستند بسیار زیبا و دیدنی از سری مستندهای Discovery Channel می باشد که زیبایی زندگی مارها را به تصویر می کشد. این مستند جالب که با موضوع زیبایی مارها می باشد دنیایی دیگری از زندگی مارها را به تصویر می کشد. دراین مستند از صحرای نامیبیا به جنگلهای آمازون سفر می کنیم و از نزدیک با مارهای زیبا آشنا می شویم.دوربین های نصب بر پشت مار افعی به بینندگان اجازه می دهد که از دید مار به محیط نگاه کنند.به راحتی می توانید غذا خوردن ، نفس کشیدن , جفت گیری , ارتباط با همسران , زایمان و حرکت آنها را مشاهده کنید. گرچه مارها دارای پا نیستند ولی قادرند بسیار سریع حرکت کنند و اغلب شناگران خوبی هستند و...و هم اکنون میتوانید این مستند زیبا را از سایت محبوب بروز دانلود دریافت کنید.

admin بازدید : 537 دوشنبه 1390/11/03 نظرات (5)

http://www.yasiupload.com/uploads/23_2012_13273105001.jpg

نام مستند:  BBC: Earthflight – پرواز بر فراز زمینسال انتشار: ۲۰۱۲
مدت زمان: ۴ × 58 دقیقه
حجم: ۴ × 400 مگابایت
کیفیت: HDTVRip 720p

خلاصه داستان : مستند بی نظیر "پرواز بر فراز زمین" محصول سال ۲۰۱۲ شبکه بی بی سی می باشد که هزینه هنگفتی برای تولید آن صورت گرفته است. در این مجموعه مستند به زندگی حیات وحش از دید پرندگان از ۶ قاره دنیا پرداخته می شود. هر یک از قسمت های این مجموعه به یکی از قاره های کره زمین مربوط می شود و زندگی پرندگان بومی این قاره ها را به نمایش می کشد. با نفسی عمیق خود را برای پرواز در سرتاسر زمین آماده کنید تا تجربیاتی بی نظیر از دنیای پرندگان را داشته باشید و …

admin بازدید : 474 چهارشنبه 1390/10/28 نظرات (0)

http://www.yasiupload.com/uploads/18_2012_13269062711.jpg

دانلود مستند مراحل ساخت پیست اسکی مصنوعی در دبی با کیفیت بالا

نام مستند : Kings of Construction Dubai The Ski Resort in the Desert ، مراحل ساخت پیست اسکی مصنوعی در دبی

ژانر : مستند

کیفیت : HDTV ، AVI

حجم : ۳۵۰ مگابایت

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه داستان : Kings of Construction Dubai The Ski Resort in the Desert نام یک مستند بسیار زیبا و دیدنی از سری مستندهای شبکه دیسکاوری می باشد که مراحل ساخت و مهندسی پیست اسکی مصنوعی دبی را به تصویر می کشد. شما در این مستند جذاب شاهد یکی از شاهکارهای هنر معماری و عمران در یکی از شهرهای گرمسیری خواهید بود و تمامی مراحل پروژه را از نزدیک خواهید دید . پیست سرپوشیده دبی ، اولین پیست سرپوشیده در خاورمیانه است ، که در قلب بیابانهای امارات در سپتامپر ۲۰۰۵ ساخته شد،این پیست که در مرکز خرید مول امارات و مرکز خرید آن توسط شرکت مجید آل فاطیم از ثروتمدان دبی اداره می شود . فضای این پیست ۲۲۵۰۰ متر مربع است وبا ۸۵ متر حداکثر ارتفاع و پهنای ۸۰ متر،که البته این فضا برای اسکی می باشد و قابلیت پذایرائی از ۱۵۰۰ اسکی باز را نیز دارد ولی اگه تنها قصد استفاده از یک محیط برفی و سرد را در گرمای ۵۰ درجه امارات دارید می توانید از فضای ۳۰۰۰ متر مربعی پارک برفی استفاده کنید . دمای هوا در پیست و پارک برفی بین ۳ درجه تا ۳۰- سانتیگراد متغیر می باشد . پیست اسکی در مجاورت هتل قرار دارد که چشم انداز هتل هم پیست اسکی با زمین های پوشیده از برف می باشدو بیرون از هتل گرمای ۴۵ درجه و آفتاب می باشد .

admin بازدید : 646 سه شنبه 1390/10/27 نظرات (2)

|| دانلود مراسم Golden Globe Awards 2012 با لینک مستقیم ||

2012 golden globe awards دانلود مراسم Golden Globe Awards 2012

کیفیت: HDTV 720p

فرمت: mkv

حجم: ۴۰۰ MB

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی: ندارد

توضیحات :

جایزه گولدن گلوب نام مجموعه جوایزی است که هرساله در ایالات متحده آمریکا توسط اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود به بهترین تولیدات سینمایی و تلویزیونی اهدا می‌گردد. این جایزه برای اولین بار در سال ۱۹۴۴ به فیلم‌های تولیدی و محصولات تلویزیونی تعلق گرفت. مهم‌ترین جایزه آکادمی با نام «بهترین فیلم» یکی از مهم‌ترین رقابت‌های فیلم‌سازان محسوب می‌شود. همچنین جایزه «یک عمر فعالیت هنری» یکی از مهم‌ترین جوایز گولدن گلوب است که هرسال به یکی از بزرگان عرصه سینما و تلویزیون آمریکا داده می‌شود. گفتنی است که این جایزه برای فیلم و یا برنامه تلویزیونی خاصی اهدا نمی‌شود و تنها برای یک عمر فعالیتهای هنری بزرگان سینما و تلویزیون آمریکا اهدا می‌شود.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 265
  • کل نظرات : 632
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 142
  • آی پی امروز : 156
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 419
  • باردید دیروز : 360
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 779
  • بازدید ماه : 8,100
  • بازدید سال : 35,138
  • بازدید کلی : 1,008,160