loading...
بروز دانلود|آموزشی،دانلود و تفریحی
admin بازدید : 511 جمعه 1390/12/12 نظرات (4)

 

http://broozdl.persiangig.com/driver-checker.jpg

نرم افزار Driver Checker نرم افزاری قدرتمند در زمینه مدیریت بر درایورهای سخت افزاری سیستم می باشد که به کمک این نرم افزار کاربران می توانند بر درایورهای نصب شده در سیستم عامل مدیریت نموده و در صورت نیاز از آن ها فایل های پشتیبان تهیه نمایند. این نسخه از نرم افزار در کوتاهترین زمان، تمامی درایور های سیستم شما را بررسی کرده و در صورت از رده خارج بودن و قدیمی بودن نسخه ی شما، اخطار لازم را داده و با چند گزینه به راحتی می توانید درایور خود را به روز رسانی نمایید. توانایی اسکن نرم افزار به 80 درایور در هر 30 ثانیه است. از این به بعد می توانید به آسانی درایورهای گرافیکی، آداپتور های اینترنتی، درایور مانیتور، مودم ها و … را به راحتی به روز رسانی نمایید. نرم افزار Driver Checker از کم حجم ترین و کاملترین نرم افزارهای مدیریت درایورهای سخت افزاری سیستم می باشد. این نرم افزار از ویژگی های مختلفی در زمینه کنترل و مدیریت درایورهای نرم افزاری برخوردار می باشد که از میان آن ها می توان به قابلیت اسکن کامل سیستم و شناسایی خودکار درایورها، به روزرسانی و نصب و نگهداری خودکار درایورها، تهیه Backup از درایورها و قابلیت بازگردانی آن ها ، ارائه لیستی از درایورهای نصب شده و ...اشاره نمود.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Driver Checker:
- قابلیت کنترل و مدیریت درایورهای نرم افزاری
- قابلیت اسکن کامل سیستم و شناسایی خودکار درایورها
- توانایی دسترسی به بزرگ ترین پایگاه داده درایورها
- قابلیت افزایش عملکرد بهتر کامپیوتر
- به روزرسانی و نصب و نگهداری خودکار درایورهای USB، پرینتر، درایور صدا، درایور Vista و …
- تهیه Backup از درایورها و قابلیت بازگردانی آن ها
- قابلیت ارائه لیستی از درایورهای نصب شده و درایورهای مورد نیاز
- امکان تعمیر وسائل
- پشتیبانی از نسخه های 32 و 64 بیتی ویندوز های 2000 ، 2003 ، XP ، ویستا و 7
- و …

 

admin بازدید : 505 چهارشنبه 1390/12/03 نظرات (2)

http://broozdl.persiangig.com/image/free-opener.jpg

Free Opener یک نرم افزار مفید و پرکاربرد است که برای بازکردن انواع فایل های مختلف طراحی شده است. در واقع به جای این که مجبور به نصب تعداد زیادی نرم افزار باشید می توانید فقط Free Opener را نصب کنید و انواع فایل ها مانند اسناد مایکروسافت آفیس (.doc, .docx, .ppt, .pptx, .xls, .xlsx, .xlsm, .msg, .vcf) ، پی دی اف، صفحات وب، فایل های ساخته شده با فتوشاپ، تصاویر، فایل های ایکس ام ال، فایل های صوتی و تصویری ، آیکون ها، تورنت، انیمیشن های فلش، فایل های فشرده، فایل های متنی و … را باز کنید. بسیاری از افراد همواره از فایل هایی با فرمت های گوناگون استفاده می کنند که ممکن است برای باز کردن هرکدام به نرم افزار خاصی نیاز داشته باشند و این در حالی است که یافتن و نصب این نرم افزارها ممکن است باعث تلف شدن وقت و هزینه شما باشد هم اکنون میتوانید این نرم افزار مفید را از سایت محبوب بروز دانلود از ادامه مطلب دریافت کنید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Free Opener:
- بازکردن فایل های مختلف
- صرفه جویی در وقت و هزینه
- رابط کاربری گرافیگی
- استفاده آسان
- پشتیبانی از انواع فایل های:
- Code Files (.vb, .c, .cs, .java, .js, .php, .sql, .css, .aspx, .asp)
- Web Pages (.htm, .html)
- Photoshop Documents (.psd)
- Images (.bmp, .gif, .jpg, .jpeg, .png, .tif, .tiff)
- XML Files (.resx, .xml)
- PowerPoint® Presentations (.ppt, .pptx, .pps)
- Media (.avi, .flv, .mid, .mkv, .mp3, .mp4, .mpeg, .mpg, .mov, .wav, .wmv, .3gp, .flac)
- Microsoft® Word Documents (.doc, .docx)
- SRT Subtitles (.srt)
- RAW Images (.arw, .cf2, .cr2, .crw, .dng, .erf, .mef, .mrw, .nef, .orf, .pef, .raf, .raw, .sr2, .x3f)
- Icons (.ico)
- Open XML Paper (.xps)
- Torrent (.torrent)
- Flash Animation (.swf)
- Archives (.7z, .gz, .jar, .rar, .tar, .tgz, .zip)
- Rich Text Format (.rtf)
- Text Files (.bat, .cfg, .ini, .log, .reg, .txt)
- Apple Pages (.pages)
- Microsoft® Excel Documents (.xls, .xlsm, .xlsx)
- Comma-Delimited (.csv)
- Outlook Messages (.msg)
- PDF Documents (.pdf)
- vCard Files (.vcf)
- EML Files (.eml)
- و …

admin بازدید : 417 پنجشنبه 1390/11/20 نظرات (5)

http://www.yasiupload.com/uploads/09_2012_13287897621.jpg

نرم افزار Disk Space Fan Pro فقط به عنوان یک یابنده فایل های تکراری در داخل کامپیوتر نمی باشد ، بلکه به عنوان یک آنالیزگر فضای هارد درایو در داخل ویندوز استفاده می شود . این نرم افزار کاربردی با سرعتی بی نظیر در جستجو و حذف فایل هایی با حجم بالا و غیر ضروری ، به شما در آزادسازی فضای هارد دیسک کمک شایانی می کند . همچنین فضای در حال استفاده سیستم شما را با نمودار دایره ای نمایش می دهد . قابلیت ایجاد یک صافی برای تشخیص نوع خاصی از فایل ها در نرم افزار تعبیه شده است . شما به راحتی می توانید آمار فایل هایی مانند فایل های ویدئویی ، صوتی ، و سایر فایل ها را به دست بیاورید و هم اکنون میتوانید ای نرم افزار را از سایت بروز دانلود در ادامه مطلب دریافت کنید.

admin بازدید : 528 یکشنبه 1390/11/09 نظرات (0)

http://www.yasiupload.com/uploads/29_2012_13278373321.jpg

در این که بهترین فشرده ساز موجود Winrar نام دارد شکی نیست. نرم افزاری که حاصل دسترنج لابراتورهای شرکت RAR می باشد. ابزاری بسیار کامل که از نرم افزار هایی است که بعد از هربار نصب ویندوز شاید ۹۹ درصد کاربران اقدام به نصب آن می نمایند. این که چرا Winrar این همه در میان کاربران محبوب شده است دلایل عمده ای دارد. سرعت بسیار بالا در انجام کارها و پشتیبانی کامل از تقریبا تمامی فرمت ها از دلایلی است که باعث موفقیت این نرم افزار شده است. فرمت هایی که Winrar مورد پشتیبانی قرار می دهد شامل : RAR و ZIP files,  ۷Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Zو بسیاری دیگر. مطمئنا فرمت هایی که یک کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز انتظار دارد در Winrar پیدا خواهد نمود. اما قابلیت های دیگر این نرم افزار پسورد گذاری برروی فایل ها ، سادگی کار با نرم افزار ، پوسته های متعدد و بسیار زیبا ، پشتیبان گیری خودکار و … همگی است و حالا پس از مدتی نسبتا طولانی نسخه نهایی این نرم افزار یعنی Winrar بالاخره از سوی لابراتوار ها منتشر گردید و میتوانید این نرم افزار فشرده ساز قدرتمند را از سایت بروز دانلود در ادامه مطلب دریافت کنید.

admin بازدید : 609 یکشنبه 1390/11/02 نظرات (1)

http://www.yasiupload.com/uploads/22_2012_13272467171.jpg

myTV 1.3.1 – تلویزیون من , تلویزیون من برنامه‌ای است که به‌وسیله آن قادرید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را از طریق اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین و شبکه‌های رادیویی فارسی توسط این برنامه امکان‌پذیر است.

 

ویژگی‌های کلیدی تلویزیون من myTV 1.3.1 :

  • محیط جذاب و کاملا فارسی
  • حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا
  • قابل حمل و بدون نیاز به نصب‌کردن
  • کاملا رایگان و بدون محدودیت
  • و...
admin بازدید : 465 یکشنبه 1390/11/02 نظرات (0)

http://www.yasiupload.com/uploads/22_2012_13272156751.jpg

WinUtilities Professional Edition نرم افزاری است که به وسیله آن میتوانید تنظیمات سیستم خود را در بخش های مختلف سیستم عامل ویندوز تغییر دهید و یا به صورت اتوماتیک آن را به بهترین شکل و بهینه ترین حالت تنظیم نمایید. این نرم افزار شامل ۲۰ ابزار گوناگون در زمینه تنظیمات و  بهینه سازی سیستم میباشد که به شما این امکان را میدهد تا قدرت زیادی در هدایت سیستم در جهت مطلوب داشته باشید. این برنامه شامل ابزارهایی همچون Junk File Cleaner, Registry Cleaner, Memory Optimizer, System Information, Registry Backup, File Encryption, Safe Uninstaller, Duplicate File Finder, File Shredder و چندین ابزار دیگر که برای نگه داشتن سیستم شما در حالت مطلوب لازم میباشد را دارا می باشد. این برنامه کاملا سازگار با ویندوز ۷ بوده و به راحتی بر روی این ویندوز نیز کار میکند و میتوانید این نرم افزار قدرتمند را از سایت محبوب بروز دانلود در ادامه مطلب دریافت کنید.

admin بازدید : 449 شنبه 1390/11/01 نظرات (1)

http://www.yasiupload.com/uploads/21_2012_13271520711.jpg

GiliSoft RamDisk محصولی فوق العاده کاربردی و جالب می باشد که توسط آن می توانید فضایی از هارد دیسک خود را به عنوان حافظه RAM سیستم تعیین نمایید و باعث افزایش فضای رم و در نتیجه سرعت بالاتر در سیستم خود باشید. امیدواریم نرم افزار GiliSoft RamDisk مورد قبول شما عزیزان واقع شود و می توانید این نرم افزار را از سایت محبوب بروز دانلود در ادمه مطلب دریافت کنید.

admin بازدید : 514 پنجشنبه 1390/10/29 نظرات (1)

http://www.yasiupload.com/uploads/19_2012_13269521001.jpg

برای این ساعت در سایت محبوب بروز دانلود ضمیمه رایگان بایت شماره ۲۰۵ چهارشنبه ۲۸ دی ماه را برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که می توانید هم اکنون از سایت محبوب بروز دانلود دریافت نمایید . ضمیمه بایت روزنامه خراسان با موضوعات اخبار فناوری اطلاعات ، قیمت قطعات مختلف رایانه ، معرفی نرم افزار ، نقد و معرفی و بررسی بازی های راینه ای و آموزش های جالب نرم افزار های مختلف ، اخبار موبایل ، پاسخ به مشکلات کاربران موبایل ، معرفی نرم افزار های موبایل ، تازه های فناوری و معرفی جدیدترین تکنولوژی های دنیا و … هرهفته چهارشنبه ها منتشر می شود . برای مشاهده عناوین این هفته ضمیمه بایت به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

admin بازدید : 453 چهارشنبه 1390/10/28 نظرات (0)

http://www.yasiupload.com/uploads/18_2012_13268756201.jpg

نرم افزار RegGenie در یک محیط کاربرپسند می تواند رجیستری سیستم شما را بهینه کرده و سرعت رایانه را افزایش دهد.پیغام‌های خطا که توسط سیستم شما صادر شده است و باعث آزار می گردد نیز توسط این نرم افزار برطرف خواهد شد.این نرم افزار به سرعت سیستم شما را اسکن می کند و تمام تلاش خود را در جهت بهبود کارایی آن انجام خواهد داد.

admin بازدید : 572 جمعه 1390/10/23 نظرات (0)

http://www.yasiupload.com/uploads/13_2012_13264440981.jpg

سلام خدمت تمام بروز دانلودی ها در این پست نرم افزار تعبیر خواب رو براتون آماده کرده ام.از ویژگی های این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیش از٨۵٧٣٩٠ هزار کلمه
  • بیش از٢٧٩۴موضوع قابل جستجو
  • قابل اجرا در تمام ویندوزها…
admin بازدید : 455 چهارشنبه 1390/10/21 نظرات (1)

http://www.yasiupload.com/uploads/11_2012_13262907331.jpg

ExtractNow ابزاری کاربردی و مفید می باشد که می تواند انواع فایل های ZIP, RAR, ACE, ARJ, CAB, CHM, CPIO, DEB, DMG, HFS, ISO, LZH, LZMA, MSI, NSIS, RPM, UDF, WIM, XAR, Z, SIT و JAR را برای شما اکسترک نماید . کار با این برنامه بسیار ساده و راحت می باشد به طوری که می توانید با کلیک راست برروی فایل موردنظر ، آن را اکسترک کنید که برای اکسترک کردن گزینه های مختلفی پیش رو دارید . پشتیبانی از کشیدن و رها کردن ، حذف فایل ها و یا بستن برنامه پس از استخراج ، استخراج فایل در دایرکتوری جاری ، به نام پوشه یا پوشه های مورد علاقه ، سازگاری کامل با دو فرمت محبوب ZIP و RAR و … از سایر ویژگی های این نرم افزار مفید می باشند و هم اکنون میتوانید این نرم افزار مفید را از سایت بروز دانلود از ادامه مطلب دانلود کنید.

admin بازدید : 548 دوشنبه 1390/10/19 نظرات (7)

http://www.yasiupload.com/uploads/09_2012_13261028791.jpg

گوگل دسکتاپ جستجو در هارد دیسک کامپیوتر خود را یک نسیم می سازد. این یک برنامه کاربردی دسکتاپ است که رایگان برای دانلود است ، می توان آن را در عرض چند ثانیه نصب کنید و کار با آن بسیار آسان است. شما می توانید آن را از طریق ایمیل های شما، تصاویر، فایل های موسیقی ، و صفحات وب شما قبلا بازدید جستجو استفاده کنید.

گوگل دسکتاپ همراه با نوار کناری، که می تواند کمک به جدیدترین اخبار ، و یا پیش بینی آب و هوا را دنبال کنید، و حتی می تواند به شما در سراسر ساعت دسترسی به اطلاعات مهم مانند سهام و قیمت ارز را بدهد. این نوار کناری به خاطر ترجیحات خود، بنابراین بدون نیاز به پیکربندی دستی وجود دارد.

ویژگی های اصلی گوگل دسکتاپ :

  •    جستجوی آسان در کامپیوتر شما و جستجو در وب با Google
  •     پیدا کردن و راه اندازی برنامه ها و فایل ها را تنها با چند keystrokes
  •     Deskbar و deskbar شناور
admin بازدید : 511 جمعه 1390/10/09 نظرات (1)

http://www.yasiupload.com/uploads/30_2011_13252331131.jpg

داستان یا قصه به نثری گفته می‌شود که روایتی تخیلی در آن نقل شود. داستان شامل انواع رمان، داستان کوتاه و داستانک است. از ابر متن‌ها هم در داستان‌های امروزی استفاده می‌شود. داستان از انواع ادبی است، شامل آثاری که از تخیل نویسنده خلق شده است و حوادث و شخصیت‌های آن واقعیت ندارد.

اما کتابی که هم اینک برای دانلود آماده شده از لحاظ موضوعی شامل یکصد موضوع جالب و امروزی است که در کل شامل ۵۰۰ داستان جالب و خواندنی، بصورت دسته بندی و فهرست شده در ۳۵۰ صفحه آماده شده است.

admin بازدید : 508 چهارشنبه 1390/10/07 نظرات (6)

http://up.broozdl.ir/Namazz.jpg

 سایت بروز دانلود کتاب الکترونیکی ۴۰ داستان برای نماز و نمازگزران را برای کاربران عزیز در سایت قرار داده است . این کتاب با فرمت PDF می باشد که می توانید با نرم افزار خاص خودش اجرا و از خواندن آن لذت کافی را ببرید.امید است با دریافت این کتاب خواندنی از سایت بروز دانلود استفاده کافی را برده باشید.

admin بازدید : 524 چهارشنبه 1390/10/07 نظرات (3)

http://rozup.ir/up/broozdownload/PGWare-SuperRam-6.12.26.2011_broozdl.ir.jpg

آیا از هنگ کردن برنامه ها و یا هشدارهای کمبود حافظه خسته شده اید؟ یا متوجه کند شدن عملکرد رایانه تان بعد از گذشت یک مدت زمان می شوید؟ SuperRam نه تنها به رفع این مشکلات می پردازد بلکه کارایی رایانه شما را نیز افزایش می دهد.با نرم افزار  SuperRam موجب هیچ تغییری در سخت افزار شما و خصوصیات آن نمی شود و کار کردن و تنظیم نمودن برنامه بسیار ساده است. همیشه مقداری از توانایی رم بدون استفاده می ماند که این نرم افزار با تقسیم وظایف سعی می کند بیشترین استفاده از رم بشود تا هیچ فضای هدر رفته ای وجود نداشته باشد.همچنین روند بهینه سازی در این نرم افزار به صورت خودکار صورت می گیرد در واقع شما برای بهینه سازی نیازی به انجام تنظیماتی خاصی در نرم افزار ندارید البته خود نیز می توانید با انجام تغییرات دلخواه در تظیمات آن باعث افزایش بیشتر سرعت ویندوز شوید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PGWare SuperRam 6.12.26.2011  :

- امکان ایجاد تغییرات در تنظیمات برنامه جهت افزایش بیشتر سرعت
- حل مشکلات و عیوب سیستم
- دادن اختیار کامل به کاربر برای ایجاد تغییرات

- بهینه سازی حافظه کامپیوتر توسط آزادسازی حافظه هدر رفته
- بهینه سازی و افزایش سرعت سیستم

- سازگاری با ویندوز XP ،Vista ،7 ،2000 ،2003 و 2008،95،98،Me و NT
- و ...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 265
  • کل نظرات : 632
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 142
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 190
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 479
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 875
  • بازدید ماه : 8,196
  • بازدید سال : 35,234
  • بازدید کلی : 1,008,256